“Vores kunder skal føle sig trygge fra første telefonsamtale”

4. juni 2021

Hvis du synes, der er skruet ekstra op for smilet i stemmen, når du ringer til Lilienhoff, er det ganske rigtigt. Vi har nemlig budt vores nye kontorelev, Camilla Liedecke Mørck, velkommen i firmaet, og hun har ‘excellent kundeservice’ stående øverst på to do-listen. Heldigvis er hun ekspert i at huske den gode service – også når det hele går hurtigt.

1. februar kunne vi byde velkommen til vores nye elev, 22-årige Camilla Liedecke Mørck, som er godt i gang med at hjælpe til på vores back office i Odense og tage imod Lilienhoffs kunder med et stort smil.

“Jeg er ansvarlig for at tage imod kunderne, både når de kommer her på kontoret, og når de ringer til os. Her bruger jeg i den grad min baggrund fra butiksbranchen – jeg er oprindeligt faglært salgsassistent, så det falder mig helt naturligt at møde nye mennesker og tale med kunder. Det er noget, der er vigtigt, især når de ringer og siger, at de gerne vil sælge deres bolig. Her er det vigtigt at lytte til dem og forklare grundigt om det første indledende forløb, så de ved, hvad der kommer til at ske. Når kunderne ved, at vi har styr på tingene, føler de sig trygge allerede fra den første telefonsamtale,” forklarer Camilla Liedecke Mørck, der er faglært salgsassistent.

Opgaver, der kræver struktur

Camilla arbejder med det, der hedder førsalg:

“Det kan være at sortere de mange hundrede billeder, der bliver taget af en bolig, der skal sælges. Men jeg skal også bekræfte vurderingsmøder, lave salgsoplæg og klare en hel masse administrative opgaver. I det hele taget har jeg ansvar for mange forskellige ting, så du kan roligt sige, at jeg har en rigtig stejl læringskurve. Men jeg er vild med, at jeg får brug for så mange forskellige sider af mig selv hos Lilienhoff.”

Hvor butiksbranchen ikke helt gav Camilla de udfordringer, hun er på udkig efter, så har Lilienhoffs tilgang til opgaverne i mæglererhvervet givet hende en god fornemmelse af, at hun er det rette sted:

“Jeg kan virkelig godt lide det med ejendomme og det juridiske – det er superspændende, og det er samtidig noget væsentligt, hvor man skal have styr på detaljerne. Dét kræver struktur, og det er der i Lilienhoff. Jeg kan mærke, at folk her kan lide, at der er orden i tingene, og at vi arbejder punktligt. Det tror jeg på, at kunderne også kan mærke og sætter pris på – især når det går så stærkt i branchen, som det gør for tiden.”

Landsdækkende Lilienhoff passer perfekt

Camillas elevtid hos Lilienhoff kommer til at vare to år – og hun glæder sig over alle de ting, hun skal igennem i løbet af tiden hos os:

“Jeg bliver uddannet inden for kontor, hvilket betyder, at jeg skal lære alt det administrative arbejde og ikke mindst korrekt håndtering af juridiske dokumenter og bilag. I det hele taget glæder jeg mig til at lære alt om ejendomshandel, for jeg tror, det bliver godt i kombination med mine salgsevner fra butikstiden. Hvem ved, måske supplerer jeg med en mægleruddannelse?”

Indtil videre kaster Camilla sig med stor lærelyst over alle de opgaver, der lander på hendes bord – og når hun har fri står den på hygge med familien og vennerne. Og selv om Odense er hendes hjemby, så byder fritiden også på besøg rundt om i Danmark:

“Jeg elsker at tage på ture og se Danmark. Det er så dejligt at opleve en ny by eller et nyt område og se landet fra forskellige sider. Man bliver i den grad bevidst om alle de forskelle, der er i vores ellers lille land. Så på den måde passer det jo rigtig godt, at jeg er i Lilienhoff, der jo netop er landsdækkende liebhavermægler.”