Hvordan markedsføres LILIENHOFFs boliger?


Vores mæglere har meget stor og dyb erfaring med at ramme den relevante målgruppe for en given ejendom. Vi laver derfor en individuel markedsføringspakke for hver eneste ejendom vi sætter til salg.

Det fungerer på den måde, at mægleren kommer med sit oplæg til hvad der vil være den optimale måde at markedsføre den konkrete ejendom på. Oplægget tager udgangspunkt i en bedømmelse af hvordan man bedste muligt og mest effektivt rammer målgruppen til den konkrete ejendom.

Sælger og mægleren drøfter herefter oplægget, og baseret på denne dialog sker det jævnligt, at markedsføringspakken bliver justeret, så den så præcist som muligt bliver tilpasset sælgers individuelle behov og ønsker.

Typisk vil markedsføringspakken bestå af en kombination af annoncer i udvalgte aviser, en eller flere målrettede kampagner på sociale medier samt ikke mindst en flot præsentation på vores hjemmeside. Sidstnævnte er vigtigt, fordi vi udsender et link til præsentationen på vores hjemmeside til vores netværk og køberkartotek samtidig med, at vi sætter boligen til salg offentligt på Boligsiden.dk og Boliga.dk.

Hvor annoncerer LILIENHOFF?

Vi annoncerer vores boliger hver uge i Børsen, Jyllands-Posten, Berlingske Tidende samt i udvalgte regionale og lokale aviser og magasiner.

Derudover arbejder vi målrettet med de sociale medier og har mange engagerede følgere på Facebook, Instagram og Linkedin.

Lilienhoff.dk har mere end 159.000 unikke månedlige brugere og mere end 800 boligvisninger i timen – døgnet r­­­­­­­undt, året rundt. En meget stor andel af de besøgende på lilienhoff.dk kommer fra udlandet.

LILIENHOFF ejer også domænenavnene liebhaveri.dk, liebhaver.dk, liebhaverboliger.dk og liebhaverbolig, der alle peger hen på lilienhoff.dk.Det betyder, at vores boliger og vores hjemmeside altid bliver præsenteret som et af de øverste og første søge-resultater på Google, når man søger på ord, der har relation til liebhaverboliger.