“Jeg er Lilienhoffs ‘stemme’ på Facebook”

23. august 2022

Vores nyeste SoMe-medarbejder har altid elsket at spotte Til salg-skilte rundt om i Danmark, og hun lærte hurtigt, at der altid gemmer sig en perle, når der står Lilienhoff på skiltet. Derfor er hun også den rette ‘stemme’ på vores facebookside, hvor hun hver dag præsenterer nogle af landets bedste liebhaverboliger. Her kan du møde Line Bøgelund Svenstrup.

Som boligsælger hos Lilienhoff møder du egentlig ikke vores nyeste SoMe-medarbejder, Line Bøgelund Svenstrup – og så alligevel. For hvis din bolig er en af dem, vi vælger at vise frem for vores 16.000 følgere på Facebook, så er det netop Line, der giver boligen en stemme og fortæller dens historie. Og med både en brændende interesse for boliger og sin baggrund som bachelor i HA og studiet til cand.merc. inden for marketing og branding – ja, så er den 25-årige fynbo helt enkelt den rette til jobbet:
“Jeg har altid – når jeg var på tur rundt om i Danmark – spottet Til salg-skilte og googlet boligerne, så jeg lige kunne se dem. Og jeg lærte hurtigt, at når der står Lilienhoff på skiltet, så signalerer det noget særligt – så gemmer der sig tit en perle inde bag hækken,” fortæller Line.

Jeg vil vise, at liebhaveri er mange ting

Derfor lå det naturligvis lige for at søge den ledige stilling hos os – som et kreativt supplement til studiet, hvor hun arbejder sig hen mod en titel som cand.merc. i marketing og branding:
“Min bachelor i erhvervsøkonomi har givet mig meget, men jeg savnede at kunne bruge min viden i en mere virkelighedsnær sammenhæng – på noget jeg kender fra mit eget liv. Så jeg var nysgerrig efter at komme ind hos Lilienhoff, fordi jeg opfattede det som noget særligt – og jeg kan se og mærke, at folk deler min opfattelse af virksomheden. Så jeg er meget stolt af at være med på teamet.”
På Facebook arbejder Line med at finde og fremhæve det særegne og de mest fantastiske detaljer i hver bolig, hun præsenterer – og målet er klart:
“Jeg vil gerne være med til at få endnu flere folk til at klikke ind på de boliger, vi har til salg – uanset om de ser den på Facebook eller spotter et skilt i vejkanten, sådan som jeg selv gør. For på den måde vil endnu flere få øjnene op for, at vi hos Lilienhoff altid sælger boliger, der er noget særligt. Jeg håber også, at jeg med mine ord og de vinkler, jeg lægger på hver bolig, er med til at vise vores følgere, at liebhaveri er mange forskellige ting – at det ikke nødvendigvis er store, nye eller nyrenoverede boliger til mange millioner. Selv holder jeg meget af de boliger, der har en særlig stemning eller nogle små, originale detaljer, jeg fokuserer på. Alt det, der gør en bolig til et hjem. Det er altid det, jeg forsøger at få til at skinne igennem.”

Det store boligprojekt

Det med at gøre en bolig til et hjem har Line i øvrigt gjort derhjemme. For et års tid siden købte hun sammen med sin kæreste en gammel landejendom ved Kværndrup på Fyn, som de siden har sat i stand.
“Vi har bevaret den ydre charme, men rev både køkken og stue ned for at sætte det hele i stand og indrette på ny. Det er noget, der tager virkelig lang tid, men nu er vi så småt ved at være færdige. Jeg er dog ikke sikker på, om jeg nogensinde kaster mig ud i så stort et projekt igen. Det er lidt skræmmende at stå på den kolde jord – inde i sit eget hus,” fortæller Line med et stort grin.
Heldigvis er der masser af spændende projekter hos Lilienhoff, som Line kan kaste sig over – med tiden er det meningen, at hun også skal stå for de deciderede annoncer, vi laver på Facebook for de boligsælgere, der vælger at supplere deres salgsmateriale med målrettet SoMe-annoncering.

Lilienhoff har tæt på 50.000 følgere på de sociale medier (Facebook, Instagram, LinkedIn og TikTok). Vil du høre mere om, hvordan vi bruger disse kanaler som en del af vores effektive salgsproces?

Kontakt os i dag og book et uforpligtende møde. Vores mailadresse er kontakt@lilienhoff.dk, og vi står klar ved telefonen, når du ringer på 70 22 12 35.

 


Følg med på liebhavermarkedet

Vi udsender løbende nyhedsbreve, hvor vi giver en status på boligmarkedet med særlig fokus på liebhaveri. Hvis du er interesseret i at modtage disse nyhedsbreve, skal du udfylde skemaet herunder.